Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Roy's Roti Shop. Meer weten? Ontdek meer
Yasemin
11 jun 2026 om 20:30
echt een aanrader voor iedereen, voor weinig geld krijg veel eten.en het eet smaakt zo goed
Oguzhan
9 jun 2026 om 10:42
Ik bestel hier regelmatig. Het eten smaakt altijd top en wordt warm bezorgd. Ik heb nog nooit afgekoeld eten ontvangen. De porties zijn ook lekker groot. Als je de extra rotivel bestelt, heb je voldoende voor twee maaltijden.
Joep
7 jun 2026 om 21:24
We know it and we like it
Caroline
3 jun 2026 om 23:26
Snelle bezorging en lekker eten!
Fons
3 mei 2026 om 21:40
Op tijd, warm/heet en zeer goed van smaak! Echt een aanrader.
Dwayne
28 apr 2026 om 8:57
ALTIJD Top bij Roy!
Rick
19 apr 2026 om 20:35
Jammie!
Tavenier
10 apr 2026 om 20:35
lekker eten goed verpakt